Okända gäster

Kommer hem idag och märker att allt inte riktigt stämmer här hemma. Min post låg inte på golvet och stolar var flyttade lite överallt. Hittar en lapp på bordet att några byggare har varit här och fixat mitt tak. Skulle vara lite roligare om någon meddelade när de kommer nästa gång så att jag skulle kunna plocka bort lite kläder och städa undan alla smutsiga kläder. Så till framtiden vet jag att aldrig lämna fram något extra ifall det springer runt människor i min lägenhet medan jag är borta. 

Imorgon är det dags för hemfärd. Sticker iväg direkt efter tenten så allting ska vara packat och klart ikväll. Börjar vara lite trött på att läsa om tariffer, världspris och olika överskott. Vill bara komma igenom och få mina studiepoäng! Men en kväll till och sen är det över, förhoppningsvis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0